• ANUNȚ – privind organizarea examenului de definitivat în profesia de practician în insolvență - sesiunea septembrie 2020
    Examenul se va desfășura în format on-line, în zilele de 10 și 11.09.2020, la sediile filialelor UNPIR la care sunt înscriși practicienii în insolvență stagiari.
    Vezi detalii

  • ANUNȚ! Orarul cursului centralizat pentru stagiari
    PROGRAM pregătire profesională practicieni în insolvență stagiari
    Vezi detalii

  • Conferință online: Insolvența sub semnul COVID-19
    UNPIR Filiala Cluj, în parteneriat cu INPPI și Universul Juridic, organizează videoconferința Insolvența sub semnul COVID-19, prima conferință de pregătire profesională organizată în domeniul insolvenței de la declanșarea crizei sanitare.
    Vezi detalii

  • CUM A FOST Seminarul online ”Testul creditorului privat funcționează! OG nr. 6/2019, instrument eficient de restructurare inclusiv pentru consecințele pandemiei”
    Într-un seminar online organizat de Institutul Național de Pregătire a Practicienilor în Insolvență (INPPI), Prof. univ. dr. Radu Bufan și practicianul în insolvență Cristian Răvășilă au adus în discuție prevederile OG nr. 6/2019 privind instituirea unor facilități fiscale.
    Vezi detalii

  • CUM A FOST Seminarul online "Gestionarea obligațiilor de mediu în insolvență. Partea I: elemente de bună practică”
    Într-un seminar organizat de INPPI, av. Stan Tîrnoveanu, prim-vicepreședinte UNPIR și Florin Dragomir, vicepreședinte UNPIR, au descris câteva dintre aspectele cu care se confruntă practicienii în insolvență atunci când vine vorba despre obligațiile de mediu.
    Vezi detalii

joi, 6 august 2020

Anunțuri

15:Iun

Examen definitivat - sesiunea iunie 2016

În perioada 15.06.2016 - 17.06.2016, la sediul UNPIR din str. Vulturilor nr. 23, etaj 1, sector 3, București, se va desfășura examenul de definitivat în profesia de practician în insolvență.

Dosarele de înscriere la examenul de definitivat se depun în intervalul 05.05.2016 -  20.05.2016.

Comisiile şi repartizarea candidaţilor pe comisii, respectiv data şi ora de începere vor fi afişate cel mai târziu la 03.06.2015, pe site-ul www.inppi.ro și www.unpir.ro.

Detalii privind organizare și desfășurarea examenului de definitivat.

La examenul de definitivat pot participa numai practicienii în insolvenţă stagiari care au efectuat stagiul complet de pregătire profesională şi care au urmat un număr minim de 40 de ore/puncte pregătire profesională.

Documentaţia de înscriere la examen se va depune la Filiala UNPIR la care este arondat practicianul stagiar până la 20.05.2016 şi va conţine următoarele documente:

  1. a) cererea de înscriere. Modelul acesteia este prevăzut în anexa nr. 1 a prezentului regulament;
  2. b) raport de activitate privind stagiul de pregătire profesională efectuat, inclusiv dovada de participare la stagiul intensiv de pregătire;
  3. c) caracterizarea întocmită de coordonatorul/coordonatorii de stagiu pe lângă care stagiarul a funcţionat ca salariat sau colaborator;
  4. d) studiu de caz;
  5. e) dovada achitării taxei de susținere a examenului de definitivat în cuantum de 1.500 lei.

Întreaga documentație se va depune în dosar de plastic, cu șină și perforații.

Documentele mai sus menționate, avizate de Filiala UNPIR din care face parte practicianul în insolvență stagiar, se vor transmite către Secretariatul general al UNPIR.

Examenul pentru dobândirea calităţii de practician în insolvenţă definitiv constă în susţinerea unei lucrări scrise în fața unei Comisii de examinare. Lucrarea scrisă va reprezenta un studiu de caz din practica stagiarului.

Durata prevăzută pentru susţinerea lucrării va fi de circa 10 minute, timp în care candidatul va evidenţia în fața Comisiei de examinare principalele aspecte ale cazului, elementele de practică curentă şi cele specifice.

Nota minimă de promovare a examenului este 7.

Raportul de activitate va conţine: elemente precum participarea la întocmirea de dosare de ofertă, planuri de reorganizare (unde a fost cazul), tabele de creanţe, operaţiuni legate de Buletinul procedurilor de insolvenţă, adunări ale creditorilor, licitaţii, operaţiuni de inventariere, numărul de dosare la care a colaborat cu specificarea felului procedurii, precum şi orice alte repere ale activităţii. Raportul de activitate va prevede şi participarea la stagii de pregătire.

Studiul de caz se recomandă a avea un volum de maxim 10 pagini tehnoredactate, cu font Times New Roman sau Ariel, cu dimensiunea caracterelor de 12 puncte, utilizând diacritice, textul va respecta o spațiere între rânduri de 1,5 linii. Obligatoriu paginile lucrării vor fi numerotate. Studiul de caz se va depune în 3 exemplare.   

înapoi la partea de sus
×