• Conferința Regională de Insolvență - Cluj-Napoca, 8 iunie 2019
    INPPI, în parteneriat cu INM, organizează „Conferința Regional de Insolvență Cluj-Napoca” în ziua de sâmbătă, 8 iunie 2019.
    Conferința este acreditată INPPI cu 12 puncte de pregătire profesională și, de asemenea, este acreditată INPPA cu puncte acordate în baza criteriilor de evaluare INPPA.
    Vezi detalii!

miercuri, 18 septembrie 2019

Arhivă

12:Iul

Rezultate examen definitivat – 12.07.2019

Nr. crt.

Nume și prenume

Filiala

Nota

1.      

Arsinte Alina Andreea

Prahova

9

2.      

Axinte Gabriel

Bacău

8

3.      

Bălan Simona

Galați

8

4.      

Bălulescu Mario Gabriel

București

8

5.      

Bâzu Daniel-Ilie

Cluj

10

6.      

Brătfelean Denisa-Elena

Cluj

9

7.      

Budescu Elisabeta Magdalena

Timiș

9

8.      

Bule Ioan

Arad

4

9.      

Cean D. Silviu Petrișor

Dolj

7

10.   

Ciobanu Daniel

Gorj

9

11.   

Ciobanu Sergiu

București

7

12.   

Ciureanu Alexandru

Tulcea

10

13.   

Cociuba Mihail Ioan

Bihor

10

14.   

Crișan Ioana Monica

Cluj

10

15.   

Dișa Cristina Amanda

Dolj

9.50

16.   

Dobrin C. Cristina

București

10

17.   

Doroga Dan-Adrian

Timiș

10

18.   

Gaidoș Brînzei Cătălin Sergiu

Timiș

10

19.   

Gogoașă Adrian

București

8

20.   

Grama I. Sorin Marin

Mureș

10

21.   

Guzi Ovidiu

Suceava

8

22.   

Hagiu M Luiza-Maria

București

10

23.   

Hogaș Loredana

Iași

10

24.   

Ionaș Mihaela

Cluj

8

25.   

Ionescu Elena Raluca

București

9

26.   

Ionița Leanca Alexandru

Argeș

10

27.   

Kașai Paula Roxana

Timiș

7

28.   

Lățoiu Georgiana Vasilica

Gorj

7

29.   

Leau V. Adelina Georgeta

Argeș

8

30.   

Lokodi Eniko Noemi

Cluj

10

31.   

Micu Daniela

Mureș

9

32.   

Morar Anca

Constanța

10

33.   

Moraru Daniel George

Iași

8

34.   

Mureșan Alexandra

Cluj

9

35.   

Neacșu Luminița

Constanța

8

36.   

Novac Ina

Sibiu

9

37.   

Pașcondea Vasile Marius

Timiș

9

38.   

Popan Gabriela

Maramureș

9

39.   

Popescu Anca Andreea

Timiș

7

40.   

Procopciuc Denis

Brașov

10

41.   

Radu Anișor Andrei

București

8

42.   

Roșu Elena

Prahova

9

43.   

Tipa Ștefan Ilie

Suceava

9

44.   

Truică Cristina

Galați

9

45.   

Vărgău Maria Oana

Brașov

7

 

Citeşte mai departe
04:Iul

Detalii organizatorice privind examenul de definitivat în profesia de practician în insolvență sesiunea din 12 iulie 2019

 

Desfășurarea examenului de definitivat în profesia de practician în insolvență se va desfășura în ziua de 12 iulie 2019, la sediul UNPIR din str. Vulturilor nr. 23, sector 3, etaj 1, București.

Documentaţia de înscriere la examen se va depune la Filiala UNPIR la care este arondat practicianul stagiar până la 14 iunie 2019. Documentația este prevăzută la art. 3 din Regulamentul de organizare și desfășurare a examenului de definitivat în profesia de practician în insolvență, prevăzută în Anexa nr. 2 la Statutul UNPIR.

Documentația de înscriere, avizată de Filiala UNPIR din care face parte practicianul în insolvență stagiar, se va transmite către Secretariatul INPPI până în data de 19 iunie 2019.

Secretariatul INPPI va efectua verificarea documentației, efectuarea stagiului complet și a punctelor de pregătire profesională și va afișa pe site-ul www.unpir.ro și www.inppi.ro, până în data de 26 iunie 2019 lista cu persoanele admise în vederea susținerii examenului de definitivat. Soluțiile de respingere se motivează și se comunică solicitanților pe email.

Contestațiile împotriva soluțiilor privind respingerea participării la examenul de definitivat se depun până în data de 28 iunie 2019 și vor fi soluționate de Comisia de analizare a contestațiilor. Comisia de analizare a contestațiilor este desemnată de INPPI.

Soluțiile de admitere/respingere sunt definitive, fiind adoptate cu majoritatea voturilor exprimate și se publică pe site-ul www.unpir.ro și www.inppi.ro până la data de 03 iulie 2019.

 

 

Calendar privind organizarea examenului de definitivat
sesiunea iulie 2019

 

Nr.

 

Termen

1.

 la filialele UNPIR

 

 

Depunerea cererilor de înscriere cu documente anexate în ordinea înscrisă în formular

03.06 - 14.06.2019

 

Transmiterea dosarelor la secretariatul INPPI cu tabel centralizator în ordine alfabetică

până la 19.06.2019

2.

la Secretariatul INPPI

 

 

Întocmirea și afișarea listei cu persoanele admise în vederea susțineri examenului de definitivat

26.06.2019

 

Depunerea contestațiilor împotriva soluțiilor de respingere la examenul de definitivat

până la 28.06.2019

 

Soluționarea contestațiilor și afişarea listei finale cu candidații înscriși la examenul de definitivat. Afișarea orei de începere a examenului, pe comisii.

până la 03.07.2019

 

Desfăşurarea examenului (în una sau două serii, în funcţie de numărul de candidaţi)

12.07.2019

 

 

 

DESCARCĂ CEREREA TIPIZATĂ

 

 

 

 

PROGRAMARE CANDIDAȚI EXAMEN DEFINITIVAT
12.07.2019

 

Nr. crt. Nume/prenume Nr. Comisie Oră începere examen
1 Axinte Gabriel Comisia 1 ora 11:00
2 Bâzu Daniel-Ilie Comisia 1 ora 11:00
3 Brătfelean Denisa-Elena Comisia 1 ora 11:00
4 Bule Ioan Comisia 1 ora 11:00
5 Ciureanu Alexandru Comisia 1 ora 11:00
6 Cociuba Mihail Ioan Comisia 1 ora 11:00
7 Crișan Ioana Monica Comisia 1 ora 11:00
8 Ionaș Mihaela Comisia 1 ora 11:00
9 Ionița Leanca Alexandru Comisia 1 ora 11:00
10 Leau V. Adelina Georgeta Comisia 1 ora 11:00
11 Lokodi Eniko Noemi Comisia 1 ora 11:00
12 Mureșan Alexandra Comisia 1 ora 11:00
13 Popan Gabriela Comisia 1 ora 11:00
14 Procopciuc Denis Comisia 1 ora 11:00
15 Vărgău Maria Oana Comisia 1 ora 11:00
16 Arsinte Alina Andreea Comisia 2 ora 09:00
17 Bălulescu Mario Gabriel Comisia 2 ora 09:00
18 Cean D. Silviu Petrișor Comisia 2 ora 09:00
19 Ciobanu Daniel Comisia 2 ora 09:00
20 Ciobanu Sergiu Comisia 2 ora 09:00
21 Dișa Cristina Amanda Comisia 2 ora 09:00
22 Dobrin C. Cristina Comisia 2 ora 09:00
23 Gogoașă Adrian Comisia 2 ora 09:00
24 Hagiu M Luiza-Maria Comisia 2 ora 09:00
25 Hogaș Loredana Comisia 2 ora 09:00
26 Ionescu Elena Raluca Comisia 2 ora 09:00
27 Lățoiu Georgiana Vasilica Comisia 2 ora 09:00
28 Moraru Daniel George Comisia 2 ora 09:00
29 Radu Anișor Andrei Comisia 2 ora 09:00
30 Roșu Elena Comisia 2 ora 09:00
31 Bălan Simona Comisia 3 ora 12:00
32 Budescu Elisabeta Magdalena Comisia 3 ora 12:00
33 Doroga Dan-Adrian Comisia 3 ora 12:00
34 Gaidoș Brînzei |Cătălin Sergiu Comisia 3 ora 12:00
35 Grama I. Sorin Marin Comisia 3 ora 12:00
36 Guzi Ovidiu Comisia 3 ora 12:00
37 Kașai Paula Roxana Comisia 3 ora 12:00
38 Micu Daniela Comisia 3 ora 12:00
39 Morar Anca Comisia 3 ora 12:00
40 Neacșu Luminița Comisia 3 ora 12:00
41 Novac Ina Comisia 3 ora 12:00
42 Pașcondea Vasile Marius Comisia 3 ora 12:00
43 Popescu Anca Andreea  Comisia 3 ora 12:00
44 Tipa Ștefan Ilie Comisia 3 ora 12:00
45 Truică Cristina Comisia 3 ora 12:00

 

 

Examenul se va desfăşura la sediul UNPIR din Bucureşti, str. Vulturilor, nr. 23, sector 3. La intrarea în sala de examen candidaţii vor prezenta cartea de identitate.

 

 

Nota: Examenul se va desfășura conform Regulamentului de organizare și desfășurare a examenului de definitivat în profesia de practician în insolvență, prevăzut în Anexa nr. 2 la Statutul UNPIR, care prevede următoarele:

   Art. 1. - Examenul de definitivat se va organiza de regulă la sediul UNPIR/I.N.P.P.I.

   Art. 2. - (1) La examenul de definitivat pot participa numai practicienii în insolvenţă stagiari care au efectuat stagiul complet de pregătire profesională, în conformitate cu dispoziţiile art. 53 din Statutul privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă, au participat la săptămâna centralizată de pregătire şi care au urmat numărul minim de 40 de ore/puncte de pregătire profesională.

   (2) Stagiul complet de pregătire profesională se calculează de la momentul înregistrării în tabloul UNPIR, începând cu prima zi şi până la data susţinerii examenului de definitivat.

   Art. 3. - (1) Documentaţia de înscriere la examen se va depune la filiala UNPIR la care este arondat practicianul stagiar până la data aprobată de CNC şi va conţine următoarele documente:

  1. a) cererea de înscriere;
  2. b) raport de activitate privind stagiul de pregătire profesională efectuat, inclusiv dovada de participare la stagiul intensiv de pregătire;
  3. c) caracterizarea întocmită de coordonatorul/coordonatorii de stagiu pe lângă care stagiarul a funcţionat ca salariat sau colaborator;
  4. d) dovada participării la săptămâna centralizată de pregătire, precum şi faptul că a urmat numărul minim de 40 de ore/puncte de pregătire profesională;
  5. e) studiul de caz;
  6. f) dovada achitării taxei de susţinere a examenului de definitivat în cuantum de 1.500 lei.

   (2) Întreaga documentaţie se va depune în dosar de plastic, cu şină şi perforaţii.

   (3) Documentele mai sus menţionate, avizate de filiala UNPIR din care face parte practicianul în insolvenţă stagiar, se vor transmite către Secretariatul I.N.P.P.I.

Secretariatul INPPI va proceda la verificarea documentației, efectuarea stagiului complet de pregătire profesională, inclusiv a punctelor de pregătire profesională și va afișa pe site-ul www.unpir.ro și www.inppi.ro lista cu persoanele admise în vederea susținerii examenului de definitivat. Măsura respingerii participării la examenul de definitivat poate face obiectul contestației. Contestația va fi soluționată de Comisia de analizare a contestațiilor desemnată de INPPI.

   Art. 4. - Raportul de activitate va conţine elemente precum: participarea la întocmirea de dosare de ofertă, planuri de reorganizare (unde a fost cazul), tabele de creanţe, operaţiuni legate de Buletinul procedurilor de insolvenţă, adunări ale creditorilor, licitaţii, operaţiuni de inventariere, numărul de dosare la care a colaborat, cu specificarea felului procedurii, precum şi orice alte repere ale activităţii. Raportul de activitate va prevedea şi participarea la stagii de pregătire.

   Art. 5. - Studiul de caz se recomandă a avea un volum de maximum 10 pagini tehnoredactate, cu font Times New Roman sau Arial, cu dimensiunea caracterelor de 12 puncte, utilizând diacritice, textul va respecta o spaţiere între rânduri de 1,5 linii. Obligatoriu paginile lucrării vor fi numerotate.

   Art. 6. - Studiul de caz se va depune în 3 exemplare.

   Art. 7. - Examenul pentru dobândirea calităţii de practician în insolvenţă definitiv constă în susţinerea orală a lucrării scrise în faţa unei comisii de examinare. Lucrarea scrisă va reprezenta un studiu de caz practic din perioada efectuării stagiului.

   Art. 8. - Durata prevăzută pentru susţinerea lucrării va fi de circa 10 minute, timp în care candidatul va evidenţia în faţa Comisiei de examinare principalele aspecte ale cazului, elementele de practică curentă şi cele specifice.

   Art. 9. - Nota minimă de promovare a examenului este 7.

   Art. 10. - Comisia de examinare, desemnată de Consiliul național de conducere al UNPIR, are următoarele atribuţii:

  1. a) verifică cunoştinţele teoretice şi practice ale candidatului în domeniul insolvenţei;
  2. b) declară respinşi candidaţii care nu au obţinut nota minimă de promovare a examenului;
  3. c) declară admişi candidaţii care au obţinut nota minimă de promovare a examenului;
  4. d) poate dispune amânarea susţinerii examenului de definitivat pentru candidaţii care nu îndeplinesc cerinţele legale privind susţinerea examenului, în cazul în care se constată că lucrarea scrisă nu a fost redactată în conformitate cu prevederile prezentului regulament;
  5. e) înaintează rezultatele examenului de definitivat Consiliului naţional de conducere al UNPIR în vederea validării acestora.

   Art. 11. - (1) Comisia poate avea în componenţă membri ai Consiliului naţional de conducere al Uniunii, inclusiv practicieni în insolvenţă cu experienţă în profesie.

   (2) De regulă, numărul comisiilor este de 3, acesta putând fi majorat sau micşorat în funcţie de numărul de candidaţi înscrişi la examen.

   (3) Preşedintele fiecărei comisii, după consultarea cu membrii acesteia, va comunica Secretariatului I.N.P.P.I. data şi ora la care vor începe lucrările comisiei, urmând ca acestea să fie afişate pe site-ul I.N.P.P.I. şi al UNPIR în termen util.

Citeşte mai departe
28:Iun

Conferința Regională de Insolvență - Constanța, 28 iunie 2019

Institutul Național pentru Pregătirea Practicienilor în Insolvență (INPPI), în parteneriat cu Institutul Național al Magistraturii (INM), organizează ”Conferința Regional de Insolvență Constanța” în ziua de vineri, 28 iunie 2019.

Conferința este acreditată INPPI cu 12 puncte de pregătire profesională și, de asemenea, este acreditată INPPA cu puncte acordate în baza criteriilor de evaluare INPPA.

Evenimentul va avea loc în Constanța, Hotel Ibis, Sala Ovidiu (Str. Mircea cel Bătrân, nr. 39B - 41).

 

10.00-10.30     Înregistrarea participanţilor

10.30-10.45

Deschiderea conferinței

10.45-12.00

Secțiunea I: Moderator: Simona Maria Miloș - practician în insolvență, președinte I.N.P.P.I. și Cătălin Dascăl - practician în insolvență, președinte filiala U.N.P.I.R. București

 

1. Prof. univ. dr. Augustin Fuerea, formator I.N.P.P.I. și dr. Andreea Deli Diaconescu – practician în insolvență, formator I.N.P.P.I.

Directiva Parlamentului European privind cadrele de restructurare preventivă, a doua șansă și măsurile de sporire a eficienței procedurilor de restructurare, de insolvență și de remitere de datorie și de modificare a Directivei 2012/30/UE.

 

2. Dr. Nicoleta Țăndăreanu

Pronunţarea  unei  hotărâri judecătoreşti  care  să  ţină loc  de  act  de  vânzare  pentru  un  imobil  adjudecat  la licitaţie  în  cadrul procedurii  de  insolvenţă – Studiu de caz.

 

3. Valentina Burdescu – Director general Oficiul Național al Registrului Comerțului

Tema în curs de comunicare.

12.00-12.45 pauză de cafea

12.45-14.00

Secțiunea II: Moderator: Jud. dr. Marcela Comșa - Curtea de Apel Brașov, formator I.N.M.

 

4. Av. dr. Antoniu Obancia

Prejudiciul penal și procedura insolvenței. Soluții de practică judiciară


5. Jud. drd. Mihaela Sărăcuț – Curtea de Apel Cluj

Rolul judecătorului-sindic în executările silite individuale ale art. 143 alin. (1) din Legea nr. 85/2014. De ce judecătorul-sindic?

 

6. Jud. Flavius Moțu – Tribunalul Specializat Cluj

Garanțiile atipice în cadrul procedurii de insolvență. Analiza unor garanții atipice, anterioare deschiderii procedurii insolvenței. Analiza nașterii unor garanții atipice, în cadrul perioadei de observație.

 


ATENȚIE!

Taxa de participare este de 500 lei/persoană (TVA inlcus). Numărul de locuri este limitat, astfel că înainte de înscriere și plată vă rugăm să verificați dacă mai există locuri disponibile, la tel. 021 327.56.96 sau e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Click AICI pentru a descărca formularul care trebuie completat pentru înscriere la conferință. 

Citeşte mai departe
27:Iun

Examen definitivat 2019. Rezultate verificare documentație necesară susținerii examenului de definitivat

Nr crt

Nume/prenume

Filiala

Rezultat verificare dosar

Motivul respingerii

1

Bule Ioan

Arad

Respins

art. 2 alin. (1) din Regulamentul de organizare și desășurare a examenului - lipsă nr. minim de pct. de pregătire profesională.

2

Ionița Leanca Alexandru

Argeș

Admis

 

3

Leau V. Adelina Georgeta

Argeș

Admis

 

4

Axinte Gabriel

Bacău

Admis

 

5

Cociuba Mihail Ioan

Bihor

Admis

 

6

Procopciuc Denis

Brașov

Admis

 

7

Vărgău Maria Oana

Brașov

Admis

 

8

Bălulescu Mario Gabriel

București

Admis

 

9

Ciobanu Sergiu

București

Respins

art.2 alin. (2) din Regulamentul de organizare și desfășurare a examenului - lipsă efectuare stagiu complet.

10

Dobrin C. Cristina

București

Admis

 

11

Gogoașă Adrian

București

Admis

 

12

Hagiu M Luiza-Maria

București

Admis

 

13

Ionescu Elena Raluca

București

Admis

 

14

Radu Anișor Andrei

București

Admis

 

15

Bâzu Daniel-Ilie

Cluj

Admis

 

16

Brătfelean Denisa-Elena

Cluj

Admis

 

17

Crișan Ioana Monica

Cluj

Admis

 

18

Ionaș Mihaela

Cluj

Admis

 

19

Lokodi Eniko Noemi

Cluj

Admis

 

20

Mureșan Alexandra

Cluj

Admis

 

21

Morar Anca

Constanța

Admis

 

22

Neacșu Luminița

Constanța

Admis

 

23

Cean D. Silviu Petrișor

Dolj

Admis

 

24

Dișa Cristina Amanda

Dolj

Admis

 

25

Bălan Simona

Galați

Admis

 

26

Truică Cristina

Galați

Admis

 

27

Ciobanu Daniel

Gorj

Admis

 

28

Lățoiu Georgiana Vasilica

Gorj

Respins

art. 2 alin. (2) din Regulamentul de organizare și desfășurare a examenului - lipsă efectuare stagiu complet.

29

Hogaș Loredana

Iași

Admis

 

30

Moraru Daniel George

Iași

Admis

 

31

Popan Gabriela

Maramureș

Admis

 

32

Grama I. Sorin Marin

Mureș

Admis

 

33

Micu Daniela

Mureș

Admis

 

34

Arsinte Alina Andreea

Prahova

Admis

 

35

Roșu Elena

Prahova

Admis

 

36

Novac Ina

Sibiu

Admis

 

37

Guzi Ovidiu

Suceava

Admis

 

38

Tipa Ștefan Ilie

Suceava

Admis

 

39

Budescu Elisabeta Magdalena

Timiș

Admis

 

40

Doroga Dan-Adrian

Timiș

Respins

art. 2 alin. (2) din Regulamentul de organizare și desfășurare a examenului - lipsă efectuare stagiu complet.

41

Gaidoș Brînzei |Cătălin Sergiu

Timiș

Admis

 

42

Kașai Paula Roxana

Timiș

Admis

 

43

Pașcondea Vasile Marius

Timiș

Admis

 

44

Popescu Anca Andreea

Timiș

Admis

45

Ciureanu Alexandru

Tulcea

Admis

 

Candidații respinși au posibilitatea să depună contestații la INPPI până în data de 28.06.2019.

Contestațiile pot fi depuse la sediul INPPI, prin fax: 021-3275696 sau e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Citeşte mai departe
08:Iun

UPDATE: Conferința Regională de Insolvență - Cluj-Napoca, 8 iunie 2019

UPDATE: programul actualizat

Institutul Național pentru Pregătirea Practicienilor în Insolvență (INPPI), în parteneriat cu Institutul Național al Magistraturii (INM), organizează ”Conferința Regional de Insolvență Cluj-Napoca” în ziua de sâmbătă, 8 iunie 2019.

Conferința este acreditată INPPI cu 12 puncte de pregătire profesională și, de asemenea, este acreditată INPPA cu puncte acordate în baza criteriilor de evaluare INPPA.

Evenimentul va fi găzduit de Facultatea de Drept din cadrul Universitatea Babeș-Bolyai, cu următorii moderatori, vorbitori și teme:

09.00-09.30     Înregistrarea participanţilor

09.30-10.00

Cuvânt în deschidere

In memoriam Prof. univ. dr. - Ion Turcu

Lansare de carte

Secţiunea I

Moderator: Simona Maria Miloș

10.00-10.20

1. Av. dr. Andreea Deli Diaconescu – practician în insolvență

  • Propunerea de Directivă a Parlamentului European privind cadrele de restructurare preventivă, a doua șansă și măsurile de sporire a eficienței procedurilor de restructurare, de insolvență și de remitere de datorie și de modificare a Directivei 2012/30/UE

10.20-10.40

2.  Prof. univ. dr. Vasile Nemeș

  • Coordonatele măsurilor de restructurare preventivă și eficiența acestora (Gabriela Fierbințeanu - coautor)

10.40-11.00

3. Jud. dr. Marcela Comșa – Curtea de Apel Brașov

  • Înscrierea creanţelor în tabelul preliminar/definitiv

11.00-11.20

4. Jud. Flavius Moțu – Tribunalul Specializat Cluj

  • Garanțiile atipice în cadrul procedurii de insolvență. Analiza unor garanții atipice, anterioare deschiderii procedurii insolvenței. Analiza nașterii unor garanții atipice, în cadrul perioadei de observație

Pauză de cafea 11.20-11.50

Secţiunea II

Moderator: Av. dr. Andreea Deli Diaconescu și Lect. univ. dr. av. Codruț-Nicolae Savu

11.50-12.10

5.  Lect. univ. dr. Sergiu Golub

  • Operațiunile ”asimilate ipotecii” (art. 2347 C.civ.) sau despre Calul troian în procedurile de insolvență

12.10-12.30

6. Florin Dragomir – practician în insolvență

  • Impactul normelor privind protecția mediului în procedura de insolvență

12.30-12.50

7. Dr. Nicoleta Țăndăreanu

  • Pronunţarea  unei  hotărâri judecătoreşti  care  să  ţină loc  de  act  de  vânzare  pentru  un  imobil  adjudecat  la licitaţie  în  cadrul procedurii  de  insolvenţă – Studiu de caz

12.50-13.10

8. Jud. drd. Mihaela Sărăcuț – Curtea de Apel Cluj

  • Rolul judecătorului-sindic în executările silite individuale ale art. 143 alin. (1) din Legea nr. 85/2014. De ce judecătorul-sindic?

Prânz 13.10-14.00

Secţiunea III

Moderator: Prof. univ. dr. Radu Bufan

14.00-14.20

9. Jud. dr. Csaba Bela Nasz – Judecătoria Sânnicolaul Mare

  • Aspecte privitoare la regimul juridic al creanțelor datorate cu titlu de impozit pentru bunurile valorificate în procedura insolvenței, grevate de o cauză de preferință, după data deschiderii procedurii insolvenței

14.20-14.40

10. Lect. univ. dr. Raul Felix Hodoș

  • Superprioritatea creanțelor fiscale. De la teorie la practică în actualitatea ultimelor modificări ale legislației insolvenței

14.40-15.00

11. Av. Stan Tîrnoveanu – practician în insolvență

  • Analiza posibilei neconstituționalități a art. 5 pct. 72 (dublu prag) și a art. 143 alin. (1), teza finală (executarea finală în cadrul insolvenței) din Legea nr. 85/2014, așa cum a fost amendată de OUG nr. 88/2018

15.00-15.20

12. Av. Cristina Ienciu-Dragoș – practician în insolvență

  • Practica judiciară cristalizată până în acest moment cu privire la aplicabilitatea art. 143 alin. (1), astfel cum a fost modificat prin OUG 88/2018

15.20-15.40

13. Av. dr. Antoniu Obancia

  • Prejudiciul penal și procedura insolvenței. Soluții de practică judiciară


ATENȚIE!

Taxa de participare este de 500 lei/persoană (TVA inlcus). Numărul de locuri este limitat, astfel că înainte de înscriere și plată vă rugăm să verificați dacă mai există locuri disponibile, la tel. 021 327.56.96 sau e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Click AICI pentru a descărca formularul care trebuie completat pentru înscriere la conferință. 

Citeşte mai departe
27:Mai

Curs centralizat de pregătire profesională pentru practicienii în insolvență stagiari 27-31.05.2019

În perioada 27.05.2019 - 31.05.2019, se va desfășura în București, la sediul I.N.P.P.I. din str. Vulturilor nr. 23, sector 3, cursul centralizat de pregătire profesională destinat, în principal, practicienilor în insolvență stagiari.

Parcurgerea cursului este condiție obligatorie pentru susținerea examenului de definitivat.

Practicienii în insolvență stagiari care vor susține examenul de definitivare în profesie anul acesta și care nu au urmat până în prezent un curs centralizat, trebuie să efectueze acest stagiu.

 

 PROGRAM

pregătire profesională practicieni în insolvență stagiari

27.05.2019 - 31.05.2019

Descarcă PROGRAMUL

Citeşte mai departe
08:Mai

Rămas bun, Domnule Profesor!

 

In-memoriam-Ion-Turcu

Conducerea INPPI își exprimă regretul profund privind pierderea marelui Profesor Ion Turcu, a cărui operă a călăuzit generații întregi de practicieni în insolvență, magistrați și avocați.

Într-o perioadă de pionierat, la primele legiuiri în materia insolvenței de după Revoluție, Tratatul de Insolvență al Domnului profesor Ion Turcu a fost primul și cel mai prețios reper doctrinar, piatra de temelie pe care s-a putu clădi mai departe dreptul insolvenței.

Aceasta a fost Cartea Verde, pe care o regăseai pe masa de lucru a oricăruia dintre noi, la începuturile acestei profesii.

Și i-au urmat altele, studii, analize și viziuni originale, prin care Dl Profesor a reușit să creeze linii de gândire, repere jurisprudențiale și să dezvolte la un înalt nivel academic peisajul complicat și provocator al insolvenței.

Îi mulțumim Domnului Profesor pentru tot ceea ce ne-a lăsat prin munca, efortul și entuziasmul său, pentru întreaga contribuție adusă acestei profesii!

 

Președinte INPPI

Av. Simona Milos

Citeşte mai departe
29:Mar

Conferința Națională de Insolvență, București - LOCURI EPUIZATE

UPDATE 19 martie 2019: În prezent NU mai sunt locuri disponibile la Conferința Națională de Insolvență.

Vă mulțumim pentru interesul manifestat în acest eveniment și vă prezentăm mai jos următoarele evenimente organizate de INPPI, cu dată, profil și număr de puncte acordate.

Seminar online, 4 puncte, 27 martie

Seminar online, 4 puncte, 10 aprilie

Conferință regională Cluj, 12 puncte, 8 iunie

Conferință regională Constanța, 12 puncte, 28 iunie

***

La finalul lunii martie va avea loc la București Conferința Națională de Insolvență, eveniment în care vor fi puse în discuție cele importante și actuale teme din domeniu.

Evenimentul este organizat în data de 29 martie, la sediul Institului Național al Magistraturii, Aula INM, la adresa: Bd. Regina Elisabeta, nr. 53, sector 5, Bucuresti.

Click AICI pentru a descărca formularul care trebuie completat pentru înscriere la conferință.  

Agenda conferinței

09.00-09.30     Înregistrarea participanţilor

09.30-09.50

Cuvânt în deschidere:

Cristina Rotaru-Radu - director I.N.M.

Simona Maria Miloș – președinte I.N.P.P.I.

Niculae Bălan – președinte U.N.P.I.R. 

Secţiunea I

Moderator: Av. Simona Maria Miloș – practician în insolvență, președinte I.N.P.P.I.

09.50-10.15

1. Av. dr. Antoniu Obancia

·       Prejudiciul penal și procedura insolvenței. Soluții de practică judiciară.

10.15-10.40

2.  Jud. dr. Mihaela Sărăcuț – Curtea de Apel Cluj

·       Judecătorul sindic și decizia de afaceri în procedura insolvenței.

10.40-11.05

3. Claudia Roșianu – consilier juridic - Honoria Olaru - consilier juridic, Ministerul Justiției  și  prof. univ. dr. Augustin Fuerea

·       Propunerea de Directivă a Parlamentului European privind cadrele de restructurare preventivă, a doua șansă și măsurile de sporire a eficienței procedurilor de restructurare, de insolvență și de remitere de datorie și de modificare a Directivei 2012/30/UE.

11.05-11.30

4. Jud. dr. Marcela Comșa – Curtea de Apel Brașov, formator I.N.M.

·      Înscrierea creanţelor în tabelul preliminar/definitiv.

Pauză de cafea 11.30-11.50

Secţiunea II

Moderator: Jud. dr. Marcela Comșa - Curtea de Apel Brașov, formator I.N.M.

11.50-12.15

5. Valentina Burdescu – Director general Oficiul Național al Registrului Comerțului

·      Evoluția procedurilor de insolvență conform Legii nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență. Procedurile de insolvență conform Legii nr.151/2015 privind procedura insolvenței persoanelor fizice.

12.15-12.40

6. Jud. dr. Csaba Bella Nasz – președinte Judecătoria Sânnicolau Mare

·      Aspecte controversate privitoare la procedura de reorganizare judiciară.

12.40-13.20

7. Jud. Flavius Moțu – Tribunalul Specializat Cluj -  Av. dr. Andreea Deli Diaconescu – practician în insolvență, formator I.N.P.P.I.

·      Garanțiile atipice în cadrul procedurii de insolvență. Analiza unor garanții atipice, anterioare deschiderii procedurii insolvenței. Analiza nașterii unor garanții atipice, în cadrul perioadei de observație.

Prânz 13.20-14.20

Secţiunea III

Moderator: Prof. univ. dr. Radu Bufan

14.20-14.45

8. Av. Stan Tîrnoveanu – practician în insolvență, prim-vicepreședinte U.N.P.I.R.

·      Analiza posibilei neconstituționalități a art. 5 pct. 72 (dublu prag) din Legea nr. 85/2014, așa cum a fost amendată de OUG nr. 88/2018.

14.45-15.10

9. Prof. univ. dr. Ștefan Deaconu

·      Legea insolvenței prin filtrul judecătorilor constituționali.

15.10-15.35

10. Av. Cristina Ienciu – practician în insolvență, formator I.N.P.P.I.

·      Practica judiciară cristalizată până în acest moment cu privire la aplicabilitatea art. 143 alin. (1), astfel cum a fost modificat prin OUG 88/2018.


Tariful participării la conferință este de 500 de lei (TVA inclus). În condițiile în care numărul de locuri este limitat, vă rugăm să ne contactați telefonic sau pe mail înainte de a face plata, pentru a confirma că mai sunt locuri disponibile.Alte detalii

Telefon: +4 021 327 56 96

Mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Click AICI pentru a descărca formularul care trebuie completat pentru înscriere la conferință. 

Citeşte mai departe
22:Feb

Simona Miloș, președinte INPPI: "Poprirea pe disponibilul bănesc al debitorului în insolvenţă - imposibil de încuviinţat"

Dna. Simona Miloș, președinte INPPI, a participat în data de 21 februarie 2019 la cea de-a VI-a ediție a conferinței „Codul Insolvenței” organizată de publicația Bursa.

Potrivit acesteia, întrucât procedura insolvenţei este o procedură execuţională cu reguli stricte de aplicabilitate, este dificil - dacă nu chiar imposibil - de imaginat, care va fi modul concret în care se va putea desfăşura executarea silită individuală în condiţiile în care art. 163 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 nu a fost modificat, iar acesta interzice de plano orice măsură civilă, penală sau administrativă de indisponibilizare a contului unic al debitoarei de către organele administrative sau de către instanţele judecătoreşti, a spus Simona Miloș, preşedintele Institutul Naţional de Pregătire a Practicienilor în Insolvenţă (INPPI).

Citiți mai departe pe site-ul Bursa.

Citeşte mai departe
13:Iul

Rezultate privind examenul de dobândire a calităţii de practician în insolvenţă definitiv - sesiunea iulie 2018

Nr. crt.

Nume și prenume

Filiala

 

Nota

 1

ANCA COSTEL

BUCUREȘTI

8

 2

BĂNUȚ GABRIELA ANDREEA

CONSTANȚA

8

 3

BOCIOACĂ ANDREEA

BUCUREȘTI

10

BRATU OCTAVIAN

ARGEȘ

9

BRÎNZAN VLAD

TIMIȘ

8

BUSCU DANIELA IULIANA

BUCUREȘTI

10

CEAN SILVIU PETRIȘOR

DOLJ

6

CHIHAIA DUMITRU DANIEL

TIMIȘ

8

CIOBANU ALEXANDRU

BUCUREȘTI

10

10 

COMAN FLORIN MANUEL

BUCUREȘTI

8

11 

CONSTANTIN LACRĂMIOARA CRINA

IAȘI

7

12 

CRISTEA ADRIAN

BUCUREȘTI

10

13 

CRUCEANU DRAGOȘ

IAȘI

7

14 

DAIA ANDREEA DIANA

TIMIȘ

8

15 

DĂNCIULESCU MARIAN BOGDAN

BUCUREȘTI

10

16 

DOMIDE MARCELA

CLUJ

10

17 

DUMITRESCU ANDREI

BUCUREȘTI

9

18 

DUMITRESCU PAULA ALINA

BUCUREȘTI

9

19 

DUNĂREANU RALUCA IOANA

BUCUREȘTI

7

20 

EPURE MIHNEA VLAD

TIMIȘ

9

21 

FLOREA GHEORGHE

CLUJ

9

22 

GORONESCU RADU ȘTEFAN

BUCUREȘTI

7

23 

HAGIU ALINA GABRIELA

BUCUREȘTI

9

24 

HĂDĂREAN CHIȘ ANDREEA DELIA

MARAMUREȘ

10

25 

HITIUAN MANUELA

CLUJ

9

26 

KACSO ERIKA

MUREȘ

9

27 

KACSO OANA

CLUJ

9

28 

LOSPA CRISTIAN PAUL

BUCUREȘTI

7

29 

MORARU IRINA NICOLETA

IAȘI

8

30 

MOTREA DUMITRU-MACEDON

ARAD

10

31 

OLTEANU ROXANA

BUCUREȘTI

8

32 

PINTILII ADRIANA FELICIA

CONSTANȚA

6

33 

POP IRINA MARIA

CLUJ

10

34 

PREDA MARIA DENISA

BUCUREȘTI

8

35 

RAZMAN IOAN ARMENIU

ARAD

10

36 

RUSU DANIELA VIORICA

GALAȚI

8

37 

TELICEANU ELENA DANIELA

CONSTANȚA

7

38 

TRANDAFIR CONSTANTIN ADRIAN

BRAȘOV

8

39 

TUDOR RADU FLORIN

SIBIU

9

40 

TUDOSE GABRIELA

PRAHOVA

9

41 

ȚÂGȘOREAN MARGARETA

CLUJ

9

42

VAIDA NICOLETA

CLUJ

9

 

Descarca: Rezultate examen definitivat - sesiunea iulie 2018

Citeşte mai departe
04:Iul

Programare sustinere examen definitivat pe comisii - sesiunea 13 iulie 2018

PROGRAMARE CANDIDAȚI EXAMEN DEFINITIVAT

SESIUNEA 13 IULIE 2018

 

COMISIA 1


Comisia nr.


Lucrările comisiei încep

în data/ora


Componenţa comisiei:

1

Vineri, 13.07.2018 ora 11.00,

la sediul UNPIR

Preşedinte: Viorica Munteanu

Membrii: Leonora Lanțoș

Eleonora  Păsărin

 

NR CRT

NUME PRENUME

FILIALA

1

MOTREA DUMITRU-MACEDON

ARAD

2

RAZMAN IOAN ARMENIU

ARAD

3

BRATU OCTAVIAN

ARGEȘ

4

TRANDAFIR CONSTANTIN ADRIAN

BRAȘOV

5

ANCA COSTEL

BUCUREȘTI

6

BOCIOACĂ ANDREEA

BUCUREȘTI

7

BUSCU DANIELA IULIANA

BUCUREȘTI

8

CIOBANU ALEXANDRU

BUCUREȘTI

9

COMAN FLORIN MANUEL

BUCUREȘTI

10

CRISTEA ADRIAN

BUCUREȘTI

11

DĂNCIULESCU MARIAN BOGDAN

BUCUREȘTI

12

DUMITRESCU ANDREI

BUCUREȘTI

13

DUMITRESCU PAULA ALINA

BUCUREȘTI

14

DUNĂREANU RALUCA IOANA

BUCUREȘTI

15

DOMIDE MARCELA

CLUJ

16

FLOREA GHEORGHE

CLUJ

17

HITIUAN MANUELA

CLUJ

18

KACSO OANA

CLUJ

19

POP IRINA MARIA

CLUJ

20

ȚÂGȘOREAN MARGARETA

CLUJ

21

VAIDA NICOLETA

CLUJ

22

HĂDĂREAN CHIȘ ANDREEA DELIA

MARAMUREȘ



Examenul se va desfăşura la sediul UNPIR din Bucureşti, str. Vulturilor, nr. 23, et. 1, sector 3.

La intrarea în sala de examen candidaţii vor prezenta cartea de identitate.

 

COMISIA 3

 


Comisia nr.


Lucrările comisiei încep

în data/ora


Componenţa comisiei:

3

Vineri, 13.07.2018 ora 13.30,

la sediul UNPIR

Preşedinte: Deli Maria Alic

Membrii: Mariana Bălescu

Mihaela Boboc

 

NR CRT

NUME PRENUME

FILIALA

1

GORONESCU RADU ȘTEFAN

BUCUREȘTI

2

HAGIU ALINA GABRIELA

BUCUREȘTI

3

LOSPA CRISTIAN PAUL

BUCUREȘTI

4

OLTEANU ROXANA

BUCUREȘTI

5

PREDA MARIA DENISA

BUCUREȘTI

6

BĂNUȚ GABRIELA ANDREEA

CONSTANȚA

7

PINTILII ADRIANA FELICIA

CONSTANȚA

8

TELICEANU ELENA DANIELA

CONSTANȚA

9

CEAN SILVIU PETRIȘOR

DOLJ

10

RUSU DANIELA NICOLETA

GALAȚI

11

CONSTANTIN LACRĂMIOARA CRINA

IAȘI

12

CRUCEANU DRAGOȘ

IAȘI

13

MORARU IRINA NICOLETA

IAȘI

14

KACSO ERIKA

MUREȘ

15

TUDOSE GABRIELA

PRAHOVA

16

TUDOR RADU FLORIN

SIBIU

17

BRÎNZAN VLAD

TIMIȘ

18

CHIHAIA DUMITRU DANIEL

TIMIȘ

19

DAIA ANDREEA DIANA

TIMIȘ

20

EPURE MIHNEA VLAD

TIMIȘ

 

Examenul se va desfăşura la sediul UNPIR din Bucureşti, str. Vulturilor, nr. 23, et. 1, sector 3.

La intrarea în sala de examen candidaţii vor prezenta cartea de identitate.

 

Citeşte mai departe
08:Iun

Examen definitivat 13 iulie 2018 - calendar organizare

Calendar privind organizarea examenului de definitivat - sesiunea 13 iulie 2018

 

Nr.

Depunerea documentației de înscriere la dosar

Termen

1.

la filialele UNPIR

 
 

Primirea  cererilor de  înscriere cu documente  anexate în ordinea înscrisă în formular

până la 15.06.2018

 

Transmiterea  dosarelor la secretariatul  INPPI cu tabel centralizator în ordine alfabetică

până la 20.06.2018

2.

la Secretariatul INPPI

 
 

Întocmirea și afișarea listei cu candidaţii acceptați la examen

22.06.2018

 

Depunerea contestațiilor împotriva respingerii solicitării de participare la examen

26.06.2018, ora 16.00

 

Afișarea rezultatelor la contestații, inclusiv a listei definitive cu candidații acceptați la examen

02.07.2018

 

Desfăşurarea examenului (în una sau două serii, în funcţie de numărul de candidaţi)

13.07.2018

Descarcă calendarul, regulamentul, detalii organizatorice și formularul de înscriere la examenul de definitivat

Citeşte mai departe
08:Iun

Calendar evenimente INPPI 2018

Calendarul evenimentelor organizate de către INPPI în anul 2018:

12 aprilie - SEMINAR ÎN DIRECT: Procedura de insolvență prin lichidarea activelor debitorului și procedura simplificată de insolvență

13 aprilie - Conferința regională de insolvență - București

10 mai - Conferința regională de insolvență - Sovata

04-08 iunie - Săptămâna centralizată de pregătire profesională

15 iunie - Conferința regională de insolvență - Murighiol

13 iulie - Examen de definitivat în profesie - București

19 octombrie - Conferința regională de insolvență - Cluj

2 noiembrie - Conferința regională de insolvență - Craiova

9 noiembrie - Conferința regională de insolvență - Iași

Citeşte mai departe
05:Iun

SEMINAR ÎN DIRECT: Tratamentul creditorilor garantați. Garanții atipice. Prezentare generală a legii insolvenței persoanelor fizice și a normelor metodologice de aplicare. Minusurile și beneficiile aduse de lege

Detalii eveniment:

  • Dată:   5 iunie  
  • Lectori: Stan Tîrnoveanu, prim-vicepreședinte UNPIR - Tratamentul creditorilor garantați
  • conf. univ. dr. Carmen Pălăcean - Prezentare generală a legii insolvenței persoanelor fizice și a normelor metodologice de aplicare. Minusurile și beneficiile aduse de lege
  • Acreditare INPPI: 4 puncte de pregătire profesională
  • Înregistrare
Citeşte mai departe
04:Iun

Curs centralizat de pregătire profesională pentru practicienii în insolvență stagiari 04-08.06.2018

În perioada 04-08 iunie 2018, se va desfășura în București, la sediul I.N.P.P.I. din str. Vulturilor nr. 23, sector 3, cursul centralizat de pregătire profesională destinat, în principal, practicienilor în insolvență stagiari.

Parcurgerea cursului este condiție obligatorie pentru susținerea examenului de definitivat.

ATENȚIE!

 În anul 2018 se va organiza un singur curs centralizat de pregătire profesională, precum și o singură sesiune de susținere a examenului de definitivat în profesie (în data de 13 iulie 2018).

Practicienii în insolvență stagiari care vor susține examenul de definitivare în profesie anul acesta și care nu au urmat până în prezent un curs centralizat, trebuie să efectueze acest stagiu.

Mai multe detalii găsiți aici: Detalii curs centralizat 2018

 

 PROGRAM CURS

pregătire profesională practicieni în insolvență stagiari

04.06.2018 - 08.06.2018

Descarcă PROGRAMUL

Citeşte mai departe
17:Noi

Rezultate examen definitivat - sesiunea noiembrie 2017

 

Nr

Nume/prenume

Filiala

Nota

1

CURPAS CAMELIA NICOLETA

BIHOR

10

2

DAMIAN CRISTIAN

BUCURESTI

10

3

DODU OANA ANDREEA

BUCURESTI

9

4

DUMITRIU MARIANA

BUCURESTI

9

6

IRIMIA TEODORA

BUCURESTI

10

5

NICOLA ADELA

BUCURESTI

9

7

RADULESCU LUIZA MONICA

BUCURESTI

10

8

RUSANESCU ANDREEA LILIANA

BUCURESTI

9

9

COSTE ANCA MARIA

CLUJ

10

10

MISCA IRINA FLORINA

CLUJ

10

11

TURCU COSMIN ALIN

CLUJ

10

12

COSTEA CORINA GEORGIANA

CONSTANTA

9

13

SILISTE ADRIANA MARIA

GORJ

8

14

STAVAROIU SABIN

GORJ

7

15

APOSTOL ANDRA

PRAHOVA

7

16

NITU ALIN SERGIU

PRAHOVA

8

Citeşte mai departe
14:Noi

TVA seminare online

Întrucât începând cu luna iulie 2017, INPPI a devenit plătitor de TVA, vă comunicăm că la taxele seminarelor online, achitate după această dată, se adaugă și TVA.

Citeşte mai departe
16:Noi

Examen definitivat in profesia de practician în insolvență - sesiunea noiembrie 2017

În zilele de 16.11.2017 și 17.11.2017, la sediul INPPI din str. Vulturilor nr. 23, etaj 1, sector 3, București, se va desfășura examenul de definitivat în profesia de practician în insolvență.

Dosarele de înscriere la examenul de definitivat se depun la Filiala UNPIR la care este arondat practicianul stagiar până la 30.10.2017. Prin grija filialelor UNPIR, dosarele vor fi transmise Secretariatului INPPI până în data de 03.11.2017.

Comisiile şi repartizarea candidaţilor pe comisii, respectiv data şi ora de începere vor fi afişate cel mai târziu la 10.11.2017, pe site-ul www.inppi.ro și www.unpir.ro.

 Regulamentul privind organizarea și desfășurarea examenului de definitivat în profesie de practician în insolvență este prevăzut în Anexa 11 din Statutul privind organizarea și exercitarea profesiei de practician în insolvență (r3), cu  modificările și completările publicate în Monitorul Oficial al României nr. 792/2017.

Pentru descărcarea formularului de înscriere la examen, click aici.

 

 

 

 

Citeşte mai departe
07:Iul

Rezultate examen definitivat - sesiunea iulie 2017

Dacă aveţi probleme cu vizualizarea tabelului, vă rugăm să descărcaţi  fişierul pdf ataşat.

 

Nr

Nume/prenume

Filiala

Nota

1

JURCA CLAUDIU MIHAI

ALBA

10

2

ILIESCU ALINA ELENA

ARGEȘ

8

3

TĂNĂSESCU IULIA

ARGEȘ

9

4

SUBȚIRELU IOLANDA

BACĂU

8

6

CĂTESCU SORANA ANDREEA

BISTRIȚA NĂSĂUD

9

5

OLTEAN OVIDIU

BISTRIȚA NĂSĂUD

10

7

IENCIU DRAGOȘ OANA CRISTINA

CLUJ

10

8

CIULIANU ELENA COZMINA

BUCUREȘTI

10

9

CLUCER GABRIELA

BUCUREȘTI

9

10

SIMA RALUCA IRINA

BUCUREȘTI

10

11

GHERGHIȘAN ION

CONSTANȚA

8

12

NIȚU ALIN SERGIU

PRAHOVA

6,33

13

GOVOR MARIANA ANA

SATU MARE

8

14

EGYED GABRIEL

TIMIS

8

15

BURA CARMINA

TIMIȘ

7

16

TOLONTAN ANDREI

VASLUI

10

Citeşte mai departe
22:Mai

Program curs centralizat practicieni stagiari

În perioada 22.05.2017 - 26.05.2017, la sediul UNPIR din str. Vulturilor nr. 23, sector 3, etaj 1, București se va desfășura cursul centralizat de pregătire profesională destinat, în special, practicienilor în insolvență stagiari.

 

Pe perioada efectuării stagiului de 2 ani, practicienii în insolvență au obligația efectuării unui curs centralizat de pregătire profesională.

Parcurgerea cursului este condiție obligatorie pentru susținerea examenului de definitivat.

Înscrierea cursanţilor stagiari se va face până în data de 15.05.2017 la filialele UNPIR de care aparțin teritorial. Filialele UNPIR vor transmite Secretariatului INPPI, tabelul centralizator cu numele solicitanților cel târziu joi, 16.05.2017.

Pe durata celor 5 zile se admite absentarea într-o singură zi, temeinic motivată.

Cursul este gratuit pentru practicienii stagiari.

Programul cursului este în anexa 1.

 

ATENTIE!

I. În anul 2017 se va organiza un singur curs centralizat de pregătire profesională, cel din 22.05.2017 - 26.05.2017, astfel că practicienii în insolvență stagiari care vor susține examenul de definitivare în profesie în acest an și care nu au urmat până în prezent un astfel de curs centralizat, trebuie să efectueze acest stagiu.

II. Prima sesiune de examen privind dobândirea calității de practician în insolvență definitiv se va organiza în perioada 6-7.07.2017, la sediul UNPIR din București, str. Vulturilor, nr. 23, sector 3, iar ce dea a doua pentru 15-16.11.2017.

III. La săptămâna centralizată de pregătire, în limita locurilor disponibile, sunt acceptați și practicieni în insolvență definitivi.

Aceștia pot opta pentru parcurgerea seminarului pe module. Fiecare modul parcurs se va puncta cu 2 puncte de pregătire profesională. Prețul fiecărui modul este de 50 lei. În funcție de numărul de module parcurse, INPPI va elibera și certificatul de participare cu mențiunea numărului de puncte de pregătire profesională efectuate.

Înscrierea se face în limita locurilor disponibile, pe module.

Cererea de înscriere este în anexa 2.

Taxa de participare se achită în contul INPPI, deschis la BCR Sucursala Unirea, Cod IBAN RO11RNCB0671130993380001. Dovada plății, însoțită de formularul de înscriere,  se va trimite pe mail la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

 

Citeşte mai departe
05:Mai

Detalii organizatorice Conferința regională de insolvență București, 5 mai 2017

Stimate doamne/Stimați domni,

Regăsiți atașat agenda Conferinței regionale de insolvență București, 5 mai 2017.

Evenimentul se va desfășura în Aula Magna din Universitatea Titu Maiorescu (Bucuresti, Calea Vacărești, nr. 189, sector 4, etaj 2).

Accesul către Aula Magna (situată la etajul 2) se face prin Facultatea de Științe Economice. (a se vedea harta de mai jos - link: https://goo.gl/maps/SZmZkQxWGMq )

Parcarea se poate efectua atât pe Calea Văcărești, cât și pe Splaiul Unirii.

Prezența se va face începând cu ora 8.30. La 9.15 vor debuta lucrările conferinței.

Pentru orice detalii sau informații suplimentare, nu ezitati să ne contactați - tel: 0752-280730 Tarhon Carmen

 

Descarcă ataşamente:
Citeşte mai departe
22:Mai

Curs centralizat de pregatire profesionala pentru practicienii stagiari 22-26 mai 2017

 ANUNȚ

privind organizarea cursului centralizat de pregătire profesională destinat practicienilor în insolvență stagiari

 

 

În perioada 22.05.2017 - 26.05.2017, la sediul UNPIR din str. Vulturilor nr. 23, sector 3, etaj 1, București se va desfășura stagiul centralizat de pregătire profesională destinat, în special, practicienilor în insolvență stagiari.

 

Pe perioada efectuării stagiului de 2 ani, practicienii în insolvență au obligația efectuării unui stagiu centralizat de pregătire profesională.

Parcurgerea stagiului este condiție obligatorie pentru susținerea examenului de definitivat.

 

ATENTIE!

În anul 2017 se va organiza un singur stagiu centralizat de pregătire profesională, cel din 22.05.2017 - 26.05.2017, astfel că practicienii în insolvență stagiari care vor susține examenul de definitivare în profesie în acest an (fie că este sesiunea 05-07 iulie 2017 sau sesiunea din 15-16 noiembrie 2017) și care nu au urmat până în prezent un curs centralizat, trebuie sa efectueze acest stagiu.

 

Programul prelegerilor vor fi afișate in timp util, pe site-ul www.inppi.ro și www.unpir.ro.

Citeşte mai departe
16:Mar

Calendar actiuni pregatire profesionala INPPI 2017

Calendar acțiuni de pregătire profesională regionale derulate de INPPI în anul 2017

 

Nr.

Instituția

Data

Tip acțiune

Locul desfășurării evenimentului

1

INPPI

05.05.2017

Conferința regională de insolvență București

București, Universitatea Titu Maiorescu

2

INPPI

19.05.2017

Conferința regională de insolvență Cluj

Cluj-Napoca, Hotel Opera Plaza

3

INPPI

22 - 26.05.2017

Curs centralizat de pregătire pt. practicienii în insolvență stagiari

București, sediul UNPIR (str. Vulturilor 23)

4

INPPI

09.06.2017

Conferința regională de insolvență Bacău

Bacău, Centrul de afaceri și expoziții Bacău-Mircea Cancicov

5

INPPI

23 - 25.06.2017

Conferința regională de insolvență Constanța

Mamaia, Hotel del Mar

6

INPPI

29 - 30.09.2017

Conferința Națională de Insolvență

București

7

INPPI

13.10.2017

Conferința regională de insolvență Timișoara

Timișoara, Hotel Timișoara

8

INPPI

10.11.2017

Conferința regională de insolvență Craiova

Craiova, Hotel Ramada

 

Informații suplimentare referitoare la aceste evenimente vor fi publicate în timp util pe site-ul www.inppi.ro sau pot fi solicitate la adresa de mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. și la tel. nr. 021-3275696.

Citeşte mai departe
02:Feb

Curs de pregatire profesionala INSOL EUROPE. Modul I - 2-4 februarie 2017 Bucuresti

Stimate doamne si stimati domni,
 
Va aducem la cunostinta ca, in perioada imediat urmatoare, INSOL EUROPE va lansa prima actiune de pregatire profesionala organizata in Romania: Procedurile insolventei in jurisdictiile din Europa de Est si in Romania.

Cursul, de o inalta pregatire profesionala, va fi sustinut de un grup de experti internationali - din cadrul Bancii Mondiale si Fondului Monetar International - profesori universitari de prestigiu, ce au participat la elaborarea principalelor acte normative privind insolventa transfrontaliera, respectiv:
 1.  Prof. Ignacio Tirado (Universidad Autonoma de Madrid, Spain)
  1. Prof. Irit Mevorach (University of Nottingham, UK)
  2. Prof. Riz Mokal (Barrister, South Square and (Hon.) University College London, UK)
  3. Prof. Janis Sarra (University of British Columbia, Canada)
  4. Prof. Christoph Paulus (Humboldt University Berlin, Germany)
  5. Prof. Michael Veder (Radboud University Nijmegen, Resor, The Netherlands)

 

Totodata, cursurile vor fi sustinute si de experti locali, practicieni in insolventa cu o bogata experienta in derularea procedurilor de insolventa. Au confirmat participarea:

               1. Simona Maria Milos - presedinte INPPI;
                    2. Vasile Godanca-Herlea - CITR SPRL;
                    3. Andreea Deli-Diaconescu - Deli si Asociatii;
                    4. Irina Sarcane - Target SPRL.

Cursul de pregatire profesionala se va derula in 3 etape, dupa cum urmeaza:
                    - Modulul I - 2-4 februarie 2017;
                    - Modulul II - 29 iunie-1 iulie 2017;
                    - Modulul III  - 24-25 noiembrie 2017.
 
Evenimentul este acreditat INPPI cu 20 de puncte de pregatire profesionala.

La curs pot participa 80 de persoane, in special practicieni in insolventa, judecatori, dar si reprezentanti ai autoritatilor de stat implicate in procedurile de insolventa.

Participantii vor primi la absolvirea cursului diploma INSOL Europe.
 
Va rugam sa aveti in vedere ca inscrierea la curs se va face in limita locurilor disponibile.

Detalii privind plata gasiti aici: 
https://www.insol-europe.org/events/book/205
 
Mai multe detalii despre program gasiti in prezentarea de mai jos.
 
 
Dear all,
 
We are delighted to introduce to you our INSOL EUROPE High Level Course on Insolvency Law in Eastern European Jurisdictions which is an ambitious training project that for its first edition, will be held in Romania, both for the importance of the jurisdiction's legal tradition and for its recent reforms in the insolvency area.
 
Our project received the full support and cooperation of the Minister of Justice, Ms Raluca Alexandra PRUNA and from the representatives of the National Institute of Magistracy as they believe we are prepared to assist in Romania's transition to a fully modern, efficient and best practice-compliant insolvency system.
 
The National Institute for the Training of Insolvency Practitioners chaired by Simona MILOS also ensured the INSOL EUROPE High Level Course on Insolvency Law of full support and already decided to grant 20 points – which is the maximum - for the Continuing Professional Education for Insolvency Practitioners in Romania.
 
The INSOL EUROPE High Level Course on Insolvency Law will be separated into 3 different modules which will be held on the following dates at CARO Hotel (164 A Barbu Văcărescu Blvd., 2nd district, 020285, Bucharest, Romania):
-       Module I. on 2 to 4 February 2017
-       Module II. on 29 June to 1 July 2017
-       Module III. on 24 & 25 November 2017
 
The classes will be seminar-based and fully interactive. The training will have a theoretical base but fundamentally a practical approach using a case-study methodology for each module. the objectives of the course will be to convey the main elements of international best practice and to deepen the knowledge and interpretation of Romanian insolvency law. 
 
The course will be opened to approx. 80 professionals involved in the insolvency practice of the jurisdiction, with special focus on high level lawyers and IPs, judges and state officials of the relevant insolvency agency.
 
The Director of the Programme of the High Level Course, Prof. Ignacio Tirado (Universidad Autonoma de Madrid, Spain) formed the following Committee of International Experts who already confirmed their participation:
1.  Prof. Ignacio Tirado (Universidad Autonoma de Madrid, Spain)
  1. Prof. Irit Mevorach (University of Nottingham, UK)
  2. Prof. Riz Mokal (Barrister, South Square and (Hon.) University College London, UK)
  3. Prof. Janis Sarra (University of British Columbia, Canada)
  4. Prof. Christoph Paulus (Humboldt University Berlin, Germany)
  5. Prof. Michael Veder (Radboud University Nijmegen, Resor, The Netherlands)
 
The Committee of International Experts will be in charge of the Module I titled “International best practice and comparative examples” which will provide attendants with a general overview of international standards and best comparative examples concerning the main elements of business restructuring and insolvency. The first 2 days would cover the analysis from a theoretical perspective, although always including the provision of comparative examples of the systems existing in different jurisdictions as well as practical examples of cases and judicial decisions. The final day of this module will include two case study sessions.
 
The Local Director, Radu Lotrean (CITR, Romania) formed the following Committee of Local Experts who already confirmed their participation:

        1.     Simona Milos (National Institute for the Training of Insolvency Practitioners)
        2.     
Vasile Godinca (CITR)
        3.     Andreea Deli (Deli and Partners)
        4.     Irina Sarcane (Target)
 

The Committee of Local Experts will be in charge of the Module II titled “An analysis of the main elements of the local system” which will be devoted to the analysis of a selected number of especially relevant topics of the local insolvency system. The specific topics are to be determined based on the special circumstances of the jurisdiction where the training takes place, to ensure a bespoke product is offered to attendants. The classes will take the form of a dialogue between a local and an international expert (from the Committee of International Experts), similar to the dynamics speaker-discussant now already widespread in academic workshops. The local experts will take the lead and the international expert will make comments/provide international examples by way of comparison. The idea of this “dialogue” approach is to engage attendants and to ensure proper theoretical and practical elements are conveyed at a high level.
A local judge and a Romanian professor will complete the Committee of Local Experts.
 
Module III titled “On line follow-up and case/paper submission” is the final part of the course which will consist of an on-line distant training. Participants will be provided with questionnaires, decisions and cases to solve during a period of 3 months. Correction and occasional on-line tutoring will be made available to participants during the said period. Each participant will then choose a topic of analysis, to be selected among a list of options provided by the Course organisers. They will have to write an essay of about 10.000 words on the topic. A committee appointed ad hoc will review the papers and choose the best for each topic. The committee will be composed of members of the Committee of Local Experts and of the Committee of International Experts. Those selected will present the paper at the final workshop of the course, to be delivered at the end of the year. A national expert will act as discussant of the paper and an international expert will chair the panels”.
 
Enclosed please find a provisional programme.
 
The main language will be English with simultaneous translation provided.
 
The participation fees come to Euros 480(VAT Included).
 
A discounted rate of Euros 75 per night for bed & breakfast is available at the course venue, the Caro Hotel in Bucharest. To take advantage of this corporate rate, please email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. and refer to the INSOL Europe course, explaining your preferred method of payment. 
 
If you are interested, please register here: https://www.insol-europe.org/events/book/205
 
Should you have any queries, please contact Emmanuelle Inacio at: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Citeşte mai departe
21:Noi

INPPI SI-A ALES LIDERII – Avocata Simona Milos a fost desemnata, in unanimitate, pentru un nou mandat, al doilea consecutiv, la sefia INPPI

Avocata Simona Milos (foto centru), practician in insolventa cu o vasta experienta, a fost desemnata, in unanimitate, pentru un nou mandat la conducerea Institutului National pentru Pregatirea Practicienilor in Insolventa (INPPI). Este al doilea mandat consecutiv in functia de presedinte al INPPI pe care Simona Milos il obtine, dupa ce in 2012 a fost aleasa pentru prima data in aceasta functie. Numirea la conducerea INPPI, pentru urmatorii patru ani, a Simonei Milos s-a facut in cadrul Adunarii Reprezentatilor Permanenti ai UNPIR desfasurata in data de 18 noimebrie 2016 la care au luat parte presedintii filialelor Uniunii Nationale a Practicienilor in Insolventa (UNPIR). Cu acest prilej, au fost desemnati si noii membri ai Consiliului de Conducere al INPPI, precum si directorul executiv al Institutului.

Astfel, vor face echipa, alaturi de Simona Milos, in calitate de membri ai Consiliului de conducere al INPPI Andreea Deli-Diaconescu, Geanina Oancea, Vasile Godanca-Herlea si Florin Daniel Barbu, impreuna cu directorul executiv al Institutului desemnat in persoana lui Adrian Ciochirdel (foto stanga).

Trebuie precizat ca Simona Milos reprezinta Romania, incepand cu luna septembrie 2016, in Consiliul de conducere al INSOL Europe, cea mai importanta organizatie profesionala a practicienilor in insolventa din Europa.

In raportul adresat Adunarii Reprezentatilor Permanenti, privind activitatea si rezultatele obtinute in cei patru ani de mandat, Simona Milos a declarat: "Institutul a reusit in primul rand sa fie vizibil, iar acest lucru nu e putin, intr-o lume in care competitia este acerba; a reusit sa devina o voce care sa fie ascultata – aducand laolalta profesionistii adevarati care sa il legitimeze si cel mai important, a aratat ca valorile promovate sunt cele in care UNPIR se regaseste: o casta care se doreste a fi unita, in ciuda tuturor obstacolelor, o casta de profesionisti care isi cauta legitimarea intr-o societate dominata de conflicte – totul prin promovarea ideii de excelenta in pregatirea profesionala si in dialogul continuu si sustinut cu toate institutiile implicate.

Traim vremuri complicate in care absolut toate reperele pe care le-am avut pana acum, sunt contestate: nu exista nicaieri o autoritate absoluta in vreun domeniu al carei mesaj sa nu fie pus la indoiala. Asistam cu totii la schimbarea unor paradigme si intelegem ca a venit momentul ca in permanenta sa dovedim de ce meritam sa fim ascultati si singurul raspuns pe care il putem da societatii este: valoarea.

Valoarea in pregatirea profesionala, valoarea in cultivarea dialogului inter-institutional, valoarea prin acceptarea ideii ca intotdeauna e loc de mai bine si ca o societate in continua schimbare va cauta in permanenta cea mai buna versiune a sa.

 

Pentru primii patru ani de existenta, daca este mult sau este putin, fiecare este liber sa aprecieze. Dar cu siguranta, este un bun inceput. Si avem toate premisele sa credem ca se poate mai mult."

Citeşte mai departe
18:Noi

Rezultate examen definitivat - sesiunea noiembrie 2016

 

            Dacă aveţi probleme cu vizualizarea tabelului, vă rugăm să descărcaţi  fişierul pdf ataşat.

 

 

Nr. crt.

Nume prenume

Filiala

Nota

  1.  

ALEXANDRU RALUCA ECATERINA

BUZĂU

9

  1.  

BĂDICA LARISA ADINA

MUREȘ

10

  1.  

BOICIUC MARIANA GEORGETA

CLUJ

10

  1.  

BUCUR IOANA DENISA

BUCUREȘTI

10

  1.  

BUFANU ION

MEHEDINȚI

8

  1.  

BULUCZ IRINA GABRIELA

ALBA

9

  1.  

BUȚIU ANDRA IOANA

CLUJ

10

  1.  

BUTUC ȘTEFAN ILIE

TIMIȘ

8

  1.  

CRISTEA VLADIMIR

DÂMBOVIȚA

8

  1.  

GHERGHIȘAN ION

CONSTANȚA

6

  1.  

GHERGHIȘAN OANA MARIA

CONSTANȚA

7

  1.  

GOVOR MARIANA ANA

SATU MARE

6

  1.  

KUNA CSONGOR

BRAȘOV

9

  1.  

MARCU ELENA

SIBIU

7

  1.  

MĂZĂREANU (COSTEA) SILVIA

VRANCEA

7

  1.  

MIRON CARMEN

GALAȚI

8

  1.  

MUREȘAN ANDREI PETRU

CLUJ

9

  1.  

NARTEA EMILIA SIMONA

BUZĂU

8

  1.  

SOLCAN INGRID BIANCA

SUCEAVA

9

  1.  

STAN BOGDAN MARIN

DÂMBOVIȚA

9

 

Citeşte mai departe
17:Noi

Programare candidati si comisii examen de definitivat - sesiunea noiembrie 2016

 

 

Comisia nr.

Lucrările comisiei încep în data/ora

Componenţa comisiei:

1

Joi, 17.11.2016, ora 14.00, la sediul UNPIR

Preşedinte: Viorica Munteanu

Membrii: Eleonora  Păsărin

Leonora Lanțoș

2

Joi, 17.11.2016, ora 16:00, la sediul UNPIR

Preşedinte: Deli Maria Alic

Membrii: Ioana Moisescu

Mihaela Boboc

 

NR.CRT.

NUME PRENUME

FILIALA

COMISIA

1.        

ALEXANDRU RALUCA ECATERINA

BUZĂU

1

2.        

BOICIUC MARIANA GEORGETA

CLUJ

1

3.        

BUCUR IOANA DENISA

BUCUREȘTI

1

4.        

BULUCZ IRINA GABRIELA

ALBA

1

5.        

BUȚIU ANDRA IOANA

CLUJ

1

6.        

CRISTEA VLADIMIR

DÂMBOVIȚA

1

7.        

KUNA CSONGOR

BRAȘOV

1

8.        

MUREȘAN ANDREI PETRU

CLUJ

1

9.        

NARTEA EMILIA SIMONA

BUZĂU

1

10.    

STAN BOGDAN MARIN

DÂMBOVIȚA

1

11.    

BĂDICA LARISA ADINA

MUREȘ

2

12.    

BUFANU ION

MEHEDINȚI

2

13.    

BUTUC ȘTEFAN ILIE

TIMIȘ

2

14.    

GHERGHIȘAN ION

CONSTANȚA

2

15.    

GHERGHIȘAN OANA MARIA

CONSTANȚA

2

16.    

GOVOR MARIANA ANA

SATU MARE

2

17.    

MARCU ELENA

SIBIU

2

18.    

MĂZĂREANU (COSTEA) SILVIA

VRANCEA

2

19.    

MIRON CARMEN

GALAȚI

2

20.    

SOLCAN INGRID BIANCA

SUCEAVA

2

 

Examenul se va desfăşura la sediul UNPIR din Bucureşti, str. Vulturilor, nr. 23, et. 1, sector 3.

La intrarea în sala de examen candidaţii vor prezenta cartea de identitate.

Citeşte mai departe
16:Noi

Examen definitivat - sesiunea noiembrie 2016

Stimate doamne și stimați domni,

 

Vă anunțăm că în zilele de 16.11.2016 și 17.11.2016, la sediul INPPI din str. Vulturilor nr. 23, etaj 1, sector 3, București, se va desfășura examenul de definitivat în profesia de practician în insolvență.

Dosarele de înscriere la examenul de definitivat se depun la Filiala UNPIR la care este arondat practicianul stagiar până la data de 04.11.2016. Prin grija filialelor UNPIR, dosarele vor fi transmise la INPPI până la data de 08.11.2016.

Comisiile şi repartizarea candidaţilor pe comisii, respectiv data şi ora de începere vor fi afişate cel mai târziu la 11.11.2016, pe site-ul www.inppi.ro și www.unpir.ro.

 

Mai jos redăm câteva detalii privind organizarea și desfășurarea examenului de definitivat.

La examenul de definitivat pot participa numai practicienii în insolvenţă stagiari care au efectuat stagiul complet de pregătire profesională şi care au urmat un număr minim de 40 de ore/puncte pregătire profesională.

Documentaţia de înscriere la examen se va depune la Filiala UNPIR la care este arondat practicianul stagiar până la 04.11.2016 şi va conţine următoarele documente:

 

  1. a) cererea de înscriere. Modelul acesteia este anexată prezentului mail;
  2. b) raport de activitate privind stagiul de pregătire profesională efectuat, inclusiv dovada de participare la stagiul intensiv de pregătire;
  3. c) caracterizarea întocmită de coordonatorul/coordonatorii de stagiu pe lângă care stagiarul a funcţionat ca salariat sau colaborator;
  4. d) studiu de caz;
  5. e) dovada achitării taxei de susținere a examenului de definitivat în cuantum de 1.500 lei.

 

Întreaga documentație se va depune în dosar de plastic, cu șină și perforații.

Documentele mai sus menționate, avizate de Filiala UNPIR din care face parte practicianul în insolvență stagiar, se vor transmite către INPPI.

Examenul pentru dobândirea calităţii de practician în insolvenţă definitiv constă în susţinerea unei lucrări scrise în fața unei Comisii de examinare. Lucrarea scrisă va reprezenta un studiu de caz din practica stagiarului.

Durata prevăzută pentru susţinerea lucrării va fi de circa 10 minute, timp în care candidatul va evidenţia în fața Comisiei de examinare principalele aspecte ale cazului, elementele de practică curentă şi cele specifice.

Nota minimă de promovare a examenului este 7.

Raportul de activitate va conţine: elemente precum participarea la întocmirea de dosare de ofertă, planuri de reorganizare (unde a fost cazul), tabele de creanţe, operaţiuni legate de Buletinul procedurilor de insolvenţă, adunări ale creditorilor, licitaţii, operaţiuni de inventariere, numărul de dosare la care a colaborat cu specificarea felului procedurii, precum şi orice alte repere ale activităţii. Raportul de activitate va prevede şi participarea la stagii de pregătire.

Studiul de caz se recomandă a avea un volum de maxim 10 pagini tehnoredactate, cu font Times New Roman sau Ariel, cu dimensiunea caracterelor de 12 puncte, utilizând diacritice, textul va respecta o spațiere între rânduri de 1,5 linii. Obligatoriu paginile lucrării vor fi numerotate. Studiul de caz se va depune în 3 exemplare. 

Descarcă ataşamente:
Citeşte mai departe
28:Oct

Încetarea înscrierilor la seminarul online Procedura insolvenței persoanei fizice. Domeniul și caracterele procedurii insolvenței persoanei fizice.

Din motive tehnice, ce țin de capacitatea de încărcare a platformei online, anunțăm încetarea înscrierilor la seminarul “Procedura insolvenței persoanei fizice. Domeniul și caracterele procedurii insolvenței persoanei fizice. Participanții la procedură.”

 

Persoanele ce doresc sa parcurgă acest seminar vor avea posibilitatea accesării înregistrării acestuia începând din ziua de luni 7 noiembrie 2016.

 

Înregistrarea va fi postată pe site-ul www.inppi.ro, numărul de puncte de pregătire profesională pentru vizionarea înregistrării fiind același, respectiv 2 puncte.

Citeşte mai departe
×